Ako si nakúpim na oblecsadoroboty.sk?

 

Postup pri nakupovaní na e-shope oblecsadoroboty.sk nájdete tu.

 

Aké sú možné spôsoby platby na oblecsadoroboty.sk?

 

V e-shope oblecsadoroboty.sk si môžete vybrať jeden z nasledovných spôsobov platby: platba na dobierku (poplatok 1 Euro), bezhotovostná platba prevodom na náš účet (ZDARMA), platba prostredníctvom služby Sporopay (ZDARMA) alebo platba v hotovosti (ZDARMA) pri osobnom odbere v predajni v Stupave na Hviezdoslavovej 4.

Viac informácií o spôsoboch platby nájdete tu.

 

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

 

Pri každom produkte v našom e-shope je uvedený stav dostupnosti.Aby ste videli dostupnosť produktu vo vašej veľkosti a farbe - navoľte si danú farbu a veľkosť a systém vám automaticky vygeneruje dostupnosť tovaru.

 

V prípade ak je pri produkte uvedená dostupnosť "Momentálne vypredané" alebo "Na objednávku" - produkt nie je k dispozícii na našich skladoch ani na skladoch dodávateľov. Jeho dostupnosť tak môže byť dlhšia ako 30 dní (aj niekoľko týždňov). O presnom termíne dodania takéhoto produktu vás budeme osobitne informovať.

 

Aplikácia loga štandardne trvá aj niekoľko dní alebo týždňov v závislosti od technickej náročnosti aplikácie. O termíne dodania tovaru, na ktoré sa aplikuje logo vás budeme informovať individuálne prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

 

V prípade, ak ste pri platbe zvolili bezhotovostnú platbu prevodom na náš účet alebo platbu prostredníctvom služby Sporopay – tovar vám bude odoslaný najskôr po prijatí platby na náš účet.

 

Akým spôsobom mi bude tovar doručený?

 

Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby DPD alebo DHL. Tovar si môžete aj osobne vyzdvihnúť na odbernom mieste v predajni na Hviezdoslavovej 4 v Stupave. Predajňa je otvorená: Po-Pia: 8:00 - 17:00 a So: 8:00-12:00. Viac informácií o spôsobe dopravy nájdete tu.

 

Ako prebieha aplikácia loga na tovar?

 

Logo je možné aplikovať len na niektoré druhy tovaru. V prípade, ak máte záujem o aplikáciu loga  na vami vybraný tovar – nahrajte vaše logo prostredníctvom tlačidla „Pripojiť vaše logo“, ktoré je umiestnené priamo pri produkte alebo v košíku. Po odoslaní vašej objednávky s aplikáciu loga vás budeme osobitne kontaktovať (telefonicky alebo e-mailom) a informovať vás o možnostiach aplikácie loga na tovar, ktorý ste si objednali. Zároveň vás budeme informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru, ako aj o cene aplikácie loga.

Služba aplikácie loga je spoplatnená a nie je zahrnutá v cene tovaru uvedenej na webových stránkach oblecsadoroboty.sk a nie je ani súčasťou ceny na objednávke tovaru.

 

Môžem tovar vymeniť za iný? Ako mám postupovať?

 

Tovar vám bez problémov vymeníme za iný. Na výmenu máte až 365 dní odo dňa objednania. Stačí, keď nám nenosený produkt zabalený v originálnom obale a s originálnymi štítkami pošlete na našu adresu:

  • oblečsadoroboty.sk ROTA plus s.r.o., Hviezdoslavova 46, Stupava 900 31. 

 

Spolu s tovarom nám prosím pošlite:

  • číslo vašej objednávky
  • informáciu o tom, za aký produkt chcete ten pôvodný vymeniť (uveďťe prosím: názov, veľkosť, farbu, atď.).

Môže sa stať, že produkt, ktorý si vybriete nebude k dispozícii. V takomto prípade vás budeme kontaktovať a dohodneme si s vami ďalší postup.

 

Môžem odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar bez udania dôvodu? Ako mám postupovať?

 

Viac informácií o odstúpení od zmluvy nájdete kliknutím na tento odkaz.

 

Aké sú dôsledky odstúpenia od zmluvy?

 

Viac informácií o dôsledkoch odstúpenia od zmluvy nájdete kliknutím na tento odkaz.

 

 

Aké sú podmienky reklamácie tovaru?

 

Informácie a podmienky reklamácie tovaru nájdete kliknutím na tento odkaz.

 

 

Máte akúkoľvek inú otázku ohľadne nášho e-shopu oblecsadoroboty.sk?

 

Obráťte sa nás e-mailom na info@oblecsadoroboty.sk alebo telefonicky na 0850 221 001.

 

 

Všetky vzťahy pri uzatváraní obchodov na stránke www.oblecsadoroboty.sk sa upravujú podľa týchto Všeobecných Obchodných Podmienok.